اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت.در تلاشیم یک وبلاگ سرحال و سرزنده برای تعامل و تبادلات اطلاعات در مورد موضوعات مربوط به دنیای دیجیتال خصوصا موبایل داشته باشیم و امیدواریم با همکاری مخاطبمان عزیزی همچون شما بتوانیم هر روز بهتر از قبل به این هدف نزدیک شویم. اینجا با نقد و بررسی موبایل و لپ تاپ و دوربین های پر فروش بازار و به چالش کشیدن فروشگاه های اینترنتی و شرایط فروش و عرضه در کشور فضایی ناب و خاص برای مخاطب ایرانی خواهیم ساخت تا همگی با دیدگانی باز و شرایط عالی بتوانند خریدی لذت بخش با اطلاعات کامل داشته باشند.

  • ۰
  • ۰

شارژر اصلی سامسونگ S24 Ultra یک شارژر با قابلیت های بروز و فناوری‌های جدید است. بهتر است بدانید عملکرد و کیفیت شارژر روی باتری گوشی شما هم تاثیر مستقیم دارد. شارژرها هم دارای عمر مفید هستند که ممکن است با گذشت زمان از عملکرد خوب و سرعت شارژ آن‌ها کاسته شود که در صورت بی توجهی به این موضوع از کار افتادن ناگهانی شارژر یا آسیب رسیدن به برد اصلی گوشی یا باتری گوشی دور از ذهن نیست.
با این حال شارژر اصلی S24 Ultra در صورتی که از کیفیت بالا و اصلی بهره ببرد قادر است تا با توان خروجی 45 وات گوشی S24 Ultra را شارژ کند، این رقم به این معنی است که باتری این گوشی در مدت زمانی کمتر از 60 دقیقه از صفر درصد به شارژ کامل خود می رسد.
شارژر S24 Ultra در فروشگاه اینترنتی خاص باکس نیز با گارانتی معتبر و اصالت و سلامت کالا به فروش می رسد.

  • ۰۳/۰۶/۱۰
  • محمد موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی