اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت.در تلاشیم یک وبلاگ سرحال و سرزنده برای تعامل و تبادلات اطلاعات در مورد موضوعات مربوط به دنیای دیجیتال خصوصا موبایل داشته باشیم و امیدواریم با همکاری مخاطبمان عزیزی همچون شما بتوانیم هر روز بهتر از قبل به این هدف نزدیک شویم. اینجا با نقد و بررسی موبایل و لپ تاپ و دوربین های پر فروش بازار و به چالش کشیدن فروشگاه های اینترنتی و شرایط فروش و عرضه در کشور فضایی ناب و خاص برای مخاطب ایرانی خواهیم ساخت تا همگی با دیدگانی باز و شرایط عالی بتوانند خریدی لذت بخش با اطلاعات کامل داشته باشند.

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی دیگر از موارد مورد بحث در زمینه شارژرهای شیائومی مدل های مختلف آن است. از پرفروش ترین مدل های شارژر های شیائومی، شارژر 33 وات شیائومی می باشد، چرا که اکثر مدل گوشی های این برند و به خصوص مدل های قدیمی تر از شارژر 33 وات تغذیه می شوند. با گذشت زمان و در مدل های جدیدتر شاهد شارژر 67 وات شیائومی برای گوشی های موبایل هستیم و اتفاقا این نوع از شارژر شیائومی علاوه بر سرعت بالای شارژ کیفیت شارژدهی خوبی را برای باتری گوشی به ارمغان می آورد.

  • محمد موسوی
  • ۰
  • ۰

شارژر 33 وات شیائومی

شرکت بزرگ شیائومی در تولید محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه مشهور است و تاکنون توانسته روز به روز مشتریان بیشتری را از سطح جهان به سمت خود جذب کند. شیائومی در ساخت گوشی و لوازم جانبی آن نظیر شارژر زبانزد خاص و عام شده است در این قسمت ما به بررسی و معرفی شارژر اصلی شیائومی MDY-11-EZ با توان 33 وات می‌پردازیم که یکی از بهترین‌ شارژرهای بازار محسوب می‌شود.

فست شارژر 33 وات شیائومی شامل یک آداپتور قدرتمند و یک کابل USB بسیار باکیفیت می‌باشد، قادر است تا در مدت زمان کوتاهی گوشی شما را شارژ کند که این کار را نیز با امنیت کامل انجام داده تا کوچکترین آسیبی به باتری یا برد گوشی شما وارد نشود. چرا که یکی از اصلی‌ترین دلایل خرابی و کاهش بازدهی باتری گوشی و مسیر شارژ، استفاده از شارژ تقلبی و بی کیفیت است. آداپتور 33 وات شیائومی به شما این امکان را می‌دهد تا از آن نه تنها در گوشی‌های شیائومی بلکه در سایر گوشی‌های اندرویدی هم استفاده کنید و از سرعت شارژ خوب آن بهره‌مند شوید.

شارژر 33 وات شیائومی از طریق فروشگاه اینترنتی خاص باکس قابل خرید است.

  • محمد موسوی
  • ۰
  • ۰

گوشی سامسونگ گلکسی S24 FE

با عرضه کهکشانی های نسل جدید سامسونگ یعنی سری S24 و همچنین قدرت نمایی گوشی سامسونگ Galaxy S24 Ultra  در مقام جدیدترین پرچمدار این کمپانی، شایعات و گمانه زنی ها در مورد عضو چهارم این خانواده، گوشی سامسونگ گلکسی S24 FE شروع شده است. رای امسال نیز گوشی سامسونگ گلکسی S24 FE برای بازار ایران و جهان در نظر گرفته شده است که بدون شک در لیست بهترین گوشی های سامسونگ قرار می گیرد و به محض عرضه این گوشی؛ تیم بلاگ نویسی خاص باکس این محصول را در آپدیت مقاله بهترین گوشی های سامسونگ قرار خواهد داد.همین ابتدا مشخص است که نسخه 256 گیگابایتی از سرعت انتقال داده بسیار بالاتری به لطف UFS 4.0 بهره می برد. قسمت باتری این گوشی نیز از بقیه بخش ها قابل لمس تر است و با احتمال بیشتری نسبت به بقیه بخش ها می توان پیش بینی کرد. برای گوشی S24 FE باتری 4500 میلی آمپری در کنار شارژر 25 وات در نظر گرفته خواهد شد که از سامسونگ بیشتر از این هم انتظار نمی رود. چرا که  شاهد شارژر 45 وات برای گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra هستیم و از برادر کوچکتر این پرچمدار نباید توقع چیزعجیب تری داشت!
در بخش صفحه نمایش و پردازنده نیز تحولی از نسل قبل تا الان رخ داده است و دیگر شاهد پنل های AMOLED  و پردازنده Snapdragon حتی در نسخه های مخصوص نیستیم! برای گوشی سامسونگ S24 FE پنل OLED و تراشه های معروف ( نه محبوب! ) Exynos در نظر گرفته خواهد شد.
اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه‌ و قیمت گوشی گلکسی S24 FE دردسترس نیست؛ اما طبق عملکرد سال گذشته‌ی سامسونگ ‌به‌احتمال زیاد در اکتبر ۲۰۲۴ (مهر و آبان ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد و یقینا به رسم هر سال گوشی S24 FE نیز خریداران زیادی را در ایران جذب خود خواهد کرد که به محض عرضه این اسمارت فون، تیم خاص باکس آن را برای استعلام و خرید، موجود خواهد کرد.

  • محمد موسوی