اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت.در تلاشیم یک وبلاگ سرحال و سرزنده برای تعامل و تبادلات اطلاعات در مورد موضوعات مربوط به دنیای دیجیتال خصوصا موبایل داشته باشیم و امیدواریم با همکاری مخاطبمان عزیزی همچون شما بتوانیم هر روز بهتر از قبل به این هدف نزدیک شویم. اینجا با نقد و بررسی موبایل و لپ تاپ و دوربین های پر فروش بازار و به چالش کشیدن فروشگاه های اینترنتی و شرایط فروش و عرضه در کشور فضایی ناب و خاص برای مخاطب ایرانی خواهیم ساخت تا همگی با دیدگانی باز و شرایط عالی بتوانند خریدی لذت بخش با اطلاعات کامل داشته باشند.

۸ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

باتری شیائومی Mi Max 3 با ظرفیت 5500 میلی آمپر و شماره مدل BM51 می باشد. با خرید باتری شیائومی Mi Max 3 یک باتری اورجینال و با کیفیت برای گوشی خود تهیه کنید تا بهترین و بالاترین حد از عملکرد و بهره وری را از گوشی خود شاهد باشید. بدیهی است که افزایش میزان روشنایی صفحه نمایش و همچنین مدت زمان روشن بودن اتصالات نظیر وای فای و یا اینترنت همراه تاثیر مستقیم بر میزان نگهداری شارژ هرگونه باتری دارد، که این باتری نیز از این مسئله مستثنی نیست.

باتری گوشی شیائومی BM51

اگر به هر دلیلی شارژ باتری گوشی شما زودتر از حالت عادی تمام می شود یا تغییرات ظاهری مثل بادکردگی و ورم کردن در باتری گوشی خود مشاهده می کنید یا حتی مدت زمان زیادی از خرید گوشی گذشته و عملکرد باتری گوشی به هر دلیلی مثل روز اول استاندارد و جالب توجه نیست حتما لینک خرید باتری شیائومی Mi Max 3 را مطالعه نمایید زیرا احتمالا زمان تعویض باطری شیائومی Mi Max 3 شما فرا رسیده است.

مدل: BM51
ظرفیت باتری: 5500 میلی آمپر ساعت (mAh)
نوع باتری: لیتیوم پلیمر و غیر قابل تعویض توسط کاربر

  • محمد موسوی
  • ۰
  • ۰

باتری شیائومی Mi 5s با ظرفیت 3100 میلی آمپر و شماره مدل BM36 می باشد. با خرید باتری شیائومی Mi 5s یک باتری اورجینال و با کیفیت برای گوشی خود تهیه کنید تا بهترین و بالاترین حد از عملکرد و بهره وری را از گوشی خود شاهد باشید. بدیهی است که افزایش میزان روشنایی صفحه نمایش و همچنین مدت زمان روشن بودن اتصالات نظیر وای فای و یا اینترنت همراه تاثیر مستقیم بر میزان نگهداری شارژ هرگونه باتری دارد، که این باتری نیز از این مسئله مستثنی نیست.

باتری شیائومی BM36

اگر به هر دلیلی شارژ باتری گوشی شما زودتر از حالت عادی تمام می شود یا تغییرات ظاهری مثل بادکردگی و ورم کردن در باتری گوشی خود مشاهده می کنید یا حتی مدت زمان زیادی از خرید گوشی گذشته و عملکرد باتری گوشی به هر دلیلی مثل روز اول استاندارد و جالب توجه نیست حتما لینک خرید باتری شیائومی Mi 5s را مطالعه نمایید زیرا احتمالا زمان تعویض باطری شیائومی Mi 5s شما فرا رسیده است.

مدل: BM36
ظرفیت باتری: 3100 میلی آمپر ساعت (mAh)
نوع باتری: لیتیوم پلیمر و غیر قابل تعویض توسط کاربر

  • محمد موسوی
  • ۰
  • ۰

شارژر آیفون

محصولات شرکت اپل از ابتدای ورود به بازار در دسته محصولات مخاطب پسند و پرطرفدار جای گرفتند و همیشه در رده ی برترین های بازار نسبت به برند های رقیب و هم رده قرار گرفته اند. لوازم جانبی گوشی های هوشمند و کامپیوتر های این برند، چون شارژر اپل نیز همانند محصولات اصلی دارای طراحی مینیمال، زیبا و با کیفیت بالا هستند. نکته ای که راجع به مجموعه شارژر اپل یعنی کابل اپل و آداپتور آن وجود دارد این است که مطابق سیاست دیرینه این شرکت، این محصولات طوری طراحی شده اند که قابلیت بازیافت داشته باشند و کمترین ضرر را به طبیعت برسانند بنابراین پس از چند سال استفاده کیفیت اولیه خود را نخواهند داشت، همین موضوع سبب می شود تا شما به عنوان یک مصرف کننده شارژر اپل از شارژر خود بسیار خوب نگهداری کنید.
این شرکت برای هر محصول خود یک کابل شارژ اپل و یک آداپتور ارائه می کند و شاید یکی از سوالاتی که طرفداران این برند همیشه دارند، این باشد که برای شارژر گوشی آیفون و یا Ipad و Ipod خود حتما باید از کابل و آداپتور هم مدل با خود محصول استفاده کنند و یا استفاده از شارژر مدل های بالاتر و یا پایین تر نیز ممکن است، که ما در این مطلب به این سوال نیز پاسخ می دهیم. یکی از نکات دیگری که دغدغه ی همه ی آیفون داران است نیز خرید شارژر اپل جدید در هنگام خراب شدن شارژر موجود در جعبه است، در این جا می کوشیم تا تفاوت های شارژر اصلی اپل با نمونه های  تقلبی را نیز بازگو کنیم تا برای خرید شارژر اورجینال آیفون مشکلی نداشته باشید. اگر به این مطلب علاقه دارید حتما به سایت خاص باکس مراجعه کرده و ادامه این مقاله جذاب را مطالعه نمایید.

  • محمد موسوی
  • ۰
  • ۰

طراحی شیائومی پوکو M3

پوکو M3 دیگر مانند نسخه‌های جدید برخی از گوشی‌های شیائومی و ردمی نیست. منحصرا توسط Poco طراحی شده و طراحی منحصر به فرد خود را دارد و حتی از نظر ظاهری بالاتر از کلاس قیمت خود می‌باشد. به لطف انتخاب هوشمندانه متریال از ارزان به نظر رسیدن این گوشی جلوگیری می‌کند. M3 سعی نمی کند مانند بسیاری دیگر از گوشی‌های هوشمند، از طراحی شیشه و فلز تقلید کند. در عوض، پوکو بر استفاده بهینه از ساخت کاملاً پلاستیکی خود تمرکز کرده است و نتیجه آن مثال زدنی است.

 

اول از همه، Poco M3 در قاب جلویی خود تماما صفحه نمایش را قرار داده است. حاشیه ها به اندازه کافی کوچک هستند، یک بریدگی به شکل قطره آب بالای نمایشگر وجود دارد و همه چیز با یک تکه لایه محافظ Gorilla Glass 3 پوشانده شده است. 

صفحه پشتی از پلاستیک ساخته شده و کمی به سمت فریم اطراف گوشی خمیده است. این بافت قاب پشتی تاحدودی ما را به یاد چرم مصنوعی می‌اندازد و مهم نیست که نسخه سیاه، زرد یا آبی را دریافت کنید. همچنین بسیار گنگ و مقاوم در برابر اثر انگشت است که یک نکته‌ی مثبت برای گوشی‌های امروزی است. در قاب پشت یک تکه‌ی بزرگ شیشه سیاه را مشاهده خواهید کرد که تنظیمات دوربین و آرم بزرگ POCO را در خود جای داده است. این قطعه کاملاً اهداف زیبایی شناختی دارد و به Poco M3 چهره‌ی منحصر به فردی را می دهد که برای متمایز شدن از مجموعه ردمی لازم است.

فریم اطراف دستگاه نیز که پلاستیکی است خانه های زیادی دارد. در سمت چپ، اسلات کارت سه گانه سیمکارت و مموری را پیدا می‌کنید. در سمت راست کلیدهای تنظیم صدا و دکمه روشن/خاموش وجود دارد که به عنوان خواننده اثر انگشت نیز شناخته می شود. قسمت بالای  یکی از اسپیکرهای استریو، جک صوتی 3.5 میلی متری، بلستر IR و میکروفون را در خود جای داده است. در لبه‌ی پایینی نیز شما اسپیکر دوم، درگاه شارژ و میکروفون را پیدا می‌کنید.

Poco M3 دارای ابعاد 162.3x77.3x9.6 میلی متر و وزن آن 198 گرم است. این گوشی باریک ترین گوشی بازار نیست، اما وزن زیادی نیز ندارد و با توجه به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی قرار گرفته در داخل آن، ما از ردپای کلی آن در طراحی و اندازه کاملاً راضی هستیم.

صفحه نمایش Poco M3

پوکو M3 از یک صفحه نمایش بزرگ 6.53 IPS LCD اینچی با یک بریدگی قطره‌ای در قسمت بالا استفاده می کند تا فضای لازم برای دوربین سلفی را ایجاد کند. وضوح تصویر با رزولوشن 2340x1080 پیکسل و با تراکم 395ppi تنظیم شده است. این کیفیت صفحه نمایش بالا برای چنین قیمتی بسیار عالی است و به M3 نسبت به دیگر رقبا برتری داده است. این صفحه نمایش حدود 83.4 درصد از قاب جلویی گوشی را پوشش داده است.

  • محمد موسوی
  • ۰
  • ۰

باتری گوشی از خاص باکس

 

اینکه بگوییم این روزها زندگی اکثریت جامعه به گوشی‌های موبایل گره خورده است، کاملاً درست است و کاربران این روزها حتی مشاغل خود را هم به کمک گوشی‌های هوشمند انجام می‌دهند و یکی از اصلی‌ترین مباحث مربوط به گوشی ظرفیت باتری و دوام آن است. اگر گوشی شما دچار کاهش بازدهی در بخش باتری شده است، قبل از اینکه به فکر تعویض گوشی باشید، می‌توانید با خرید باتری گوشی مشکل خود را حل کنید. با گذشت زمان و افزایش عمر گوشی، قطعاً این بخش از سخت افزار دچار فرسودگی می‌شود و به مرور زمان شما متوجه ضعف آن نسبت به روزهای اولیه خواهید شد. به همین دلیل نیاز است تا شما باتری گوشی خود را تعویض نمایید.

طول عمر باتری گوشی معمولاً با چند چرخه شارژ مشخص می‌شود. چرخه شارژ دوره‌ای است که از کل ظرفیت باتری استفاده می‌شود و شما دوباره شارژ آن را تا 100 درصد ظرفیت پر می‌کنید. اپل کمپانی مشهور و بزرگ امریکایی توضیحات بسیار جالب و البته آزمایش شده‌ای در مورد باتری گوشی آیفون و حتی دیگر باتری‌های موجود می‌دهد. بعد از 500 دوره شارژ، باتری بدون توجه به نحوه مصرف شما، شروع به فرسوده شدن و در پی آن افت و کاهش بازدهی می‌کند و یکی از مهم‌ترین دلایلی که شما را به تعویض باتری وادار می‌کند، همین مورد است.

علائم رایج برای تشخیص زمان تعویض باتری گوشی

رایج‌ترین و ساده‌ترین راه تشخیص، کاهش میزان کارکرد شما با گوشی است. به عنوان مثال اگر قبلاً با نیم ساعت بازی کردن 10 درصد از شارژ خود را از دست دادید و اکنون بیش از این میزان باتری شما کاهش پیدا می‌کند، احتمالاً زمان تعویض باطری شما فرا رسیده است.

خاموش شدن تصادفی گوشی نیز یکی دیگر از علائم رایج است که در گوشی های اندرویدی و باتری‌هایی مانند باتری سامسونگ و یا باتری ال جی این موارد را زیاد دیده‌ایم. به طور حتم برای شما پیش آمده است که حدود 40 یا حتی 20 درصد از شارژ گوشی شما باقی مانده است و به یک باره گوشی شما خاموش می‌شود که در این حالت سلامت باتری شما به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

بوت‌لوپ شدن یا ساده‌تر بگوییم پشت سرهم راه‌اندازی شدن گوشی و روشن نشدن آن هم یکی دیگر از عوامل مهم و مربوط به سلامت باتری است. هرچند این مشکل ممکن است پس از آپدیت گوشی و یا نصب بسیاری از کاستوم رام‌ها هم اتفاق بیافتد. به عنوان مثال چنانچه شما یک گوشی هوشمند قدیمی دارید و بعد از رسیدن به آستانه مشخصی گوشی شما به طور مداوم راه اندازی می‌شود، این مشکل معمولاً به دلیل تمام شدن عمر باتری گوشی رخ می‌دهد.

برنامه‌های زیادی برای سیستم عامل‌های مختلف وجود دارند که می‌توانید به کمک آن سلامت باتری گوشی خود را بسنجید. به عنوان مثال AcuuBattery یکی از برنامه‌های معروف اندرویدی است که اطلاعات جالبی را در زمینه باتری گوشی شما، نمایش می‌دهد. این برنامه ظرفیت اصلی باتری را با ظرفیت تخمینی فعلی مقایسه می‌کند و میزان افت کارکرد باتری را به شما نشان می‌دهد. این برنامه همچنین بسیاری از ویژگی‌های دیگر از جمله اندازه‌گیری سرعت شارژ، میزان مصرف انرژی در برنامه‌های مختلف، دوام گوشی شما در حالت آماده به کار و غیره را نیز به شما نمایش می‌دهد. یکی پر فروشترین باتری های سری سامسونگ باتری سامسونگ اس 4 میباشد. برای مطالعه ادامه این مقاله و خرید انواع باتری به سایت خاص باکس مراجعه نمایید.

 


 

  • محمد موسوی
  • ۰
  • ۰

خرید باتری هواوی

بازار این روزهای گوشی های هوشمند دستخوش نوسانات بسیار شدیدی شده است که البته این نوسانات در لوازم جانبی مثل باتری هواوی تاثیر کمتری دارد. هواوی یک شرکت چینی است که از سال ۱۹۹۷ اقدام به تولید و عرضه تلفن های همراه کرده است. در اوایل، بازار تولید گوشی هواوی این برند محدود به کشور چین می شد و در نقاط دیگر جهان فعالیت خاصی نداشت. اما با تلاش و تمرکز بر نیاز کاربران در سال ۲۰۱۸ خود را به یکی از بزرگترین شرکت های ساخت و فروش گوشی موبایل تبدیل کرد. این روزها کمتر کسی پیدا می شود که نام هواوی را نشنیده باشد و یا محصولات این شرکت را استفاده نکرده باشد و به خاطر همین محبوبیت و فروش بالای گوشی های این شرکت خرید باتری هواوی و لوازم جانبی این برند هم جزو روتین خرید کاربران شده است.

خرید باتری اصلی هواوی

آیا به دنبال خرید باتری اصلی هواوی هستید؟ امروزه با توجه محبوبیت خرید آنلاین و افزایش بسترهای خرید اینترنتی اکثر افراد برای انتخاب باتری اصلی هواوی دچار مشکل می شوند. به منظور حفظ رعایت حقوق مشتری ما در خاص باکس تمامی باتری های هواوی را با گارانتی اصالت عرضه می کنیم و شما پس از دریافت باتری امکان تست آن را خواهید داشت. قبل از اقدام به خرید باتری اصلی هواوی لطفا مقاله راهنمای خرید باتری گوشی را مطالعه بفرمایید.

هواوی توصیه کرده است که برای تعویض باتری حتما از تعمیرگاه‌های مجاز مربوط به هواوی سرویس کمک بگیرید تا پس از آن با مشکلی مواجه نشوید. باتری گوشی هواوی باید توسط تعمیرکار ماهر و دارای مجوز تعمیر جایگزین شود زیرا اکثر این باتری ها به خصوص گوشی های پرچم دار دارای فلت هستند و نیاز است تا پشت گوشی شما کامل باز شود و با ابزار خاص و باکیفیت باتری مورد نظر تعویض گردد.

فروش اینترنتی باتری هواوی

خاص باکس به عنوان یک فروشگاه آنلاین در زمینه فروش انواع باتری اصلی گوشی هواوی به صورت عمده و خرده فعالیت دارد. کلیه باتری های هواوی از قدیمی ترین مدل ها تا بروز ترین مدل ها در این صفحه موجود است قیمت باتری هواوی نیز به صورت بروز و معتبر از همینجا قابل مشاهده می باشد، هدف ما ایجاد بستری مناسب برای رفع نیاز مشتریان می باشد. از این جهت تمامی باتری های ارائه شده اصلی بوده و دارای کیفیتی عالی و قیمتی مناسب و گارانتی 120 روزه می باشند. توجه داشته باشید قیمت باتری هواوی در فروشگاه های مختلف کاملا متفاوت است، تمام تلاش تیم خاص باکس ارائه باتری اصلی با گارانتی و با کیفیت است که در این راستا هیچ گاه کیفیت بالای باتری اورجینال هواوی را فدای قیمت نکرده ایم.

 

  • محمد موسوی
  • ۰
  • ۰

گوشی شیائومی Mi 11 Lite

گوشی شیائومی Mi 11 Lite که همراه پرچمداران این سری معرفی شد، درواقع یک گوشی مقرون به صرفه و میان رده از خانواده‌ی Mi 11 است. این گوشی هم مانند گوشی‌های دیگر در دو نسخه 4G و 5G معرفی شده است که در سخت افزار با هم تفاوتهایی دارند. شیائومی Mi 11 Lite هم مانند پرچمدار Mi 11 از ویژگی‌های خوبی همچون صفحه نمایش HRR OLED، کیفیت دوربین لذت بخش، عمر باتری طولانی، شارژ سریع و به طور کلی تجربه روان UI برخوردار است.

خوشحالیم که می‌بینیم شیائومی با کمال تفکر ویژگی‌هایی را که بیشترین اهمیت را دارند انتخاب کرده است. این یعنی شما با خرید گوشی Mi 11 Lite یک نمایشگر OLED با اندازه‌ی 6.55 اینچی با پشتیبانی از رنگ 10 بیتی، گواهینامه HDR10 و نرخ تازه سازی 90 هرتز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. همچنین نمونه لمسی 240 هرتز وجود دارد که یکی دیگر از نیازهای یک تجربه روان است.

دوربین سه گانه در پشت این گوشی نیز یادآور Mi 11 است و همان Mi 11 Lite 5G است. یک دوربین با رزولوشن بالا 64 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل فوق عریض و 5 مگاپیکسلی ماکرو است و از انواع حالت‌های عکسبرداری از جمله حالت شب، حالت Pro برای همه دوربین‌ها و حالت های ویدیوی اختصاصی سری Mi 11 مانند Parallel World ، Time Freeze ، Night Mode Timelapse پشتیبانی می‌شوند.

Mi 11 Lite به تراشه Snapdragon 732G متکی است. همان چیزی که ما به عنوان بخشی از Redmi Note 10 Pro تجربه کردیم. این تنها تفاوت قابل توجه با Mi 11 Lite 5G است. مدل 5G هم از Snapdragon 780G 5G SoC قدرتمندتری بهره می‌برد. Mi 11 Lite ممکن است یک گوشی میان رده باشد، اما با این وجود از بلندگوهای استریو، اتصال NFC، اسلات microSD و حتی پورت IR لذت می‌برد و با مشاهده طراحی کلی آن، به نظر می‌رسد نسخه Lite بسیار خوب طراحی شده است. 

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی به پیج مربوطه در سایت سر بزنید.

  • محمد موسوی
  • ۰
  • ۰

خرید انگشتر عقیق اصل از فروشگاه خاص باکس

خرید انگشتر عقیق مردانه

در ادیان مختلف سنگ و انگشتر عقیق جایگاه ویژه‌ای دارد و همواره سنگی مقدس شناخته می‌شود. نکته قابل توجه این است که خواص و انرژی نهفته سنگ عقیق و انگشتر عقیق در متون مذهبی و احادیث اسلامی بارها ذکر شده شده است و مسلمانان بخصوص توجه ویژه‌ای به خواص درمانی معنوی آن دارند.

یکی از متنوع ترین گوهرها از نظر رنگ، سنگ عقیق می‌باشد اما اکثر افراد هنگامی که صحبت از انگشتر عقیق یا نگین عقیق می‌شود قهوه‌ای مایل به قرمز و یا رنگ مشکی در نظرشان می‌آید. این در حالی است که عقیق قهوه‌ای، عقیق سبز، عقیق سرخ، عقیق آبی و عقیق سلیمانی از رنگ های دیگر این گوهر ارزشمند می‌باشد. عقیق زرد نیز یکی از انواع پر طرفدار این گوهر است که به عنوان شرف الشمس شناخته می‌شود. جالب است بدانید انگشتر نقره دست ساز با نگین عقیق یکی از محبوب ترین و زیباترین انگشتر های مورد علاقه ایرانیان است. عقیق گوهر متولدین دی ماه می‌باشد و در متون قدیمی گفته شده فرد توانایی انتخاب بین دوستان واقعی و دروغین را پیدا می‌کند.

خواص سنگ عقیق

از جمله خواص پوشیدن انگشتر عقیق می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    جلوگیری از فقر و تنگدستی
•    افزایش روزی و نعمت
•    برآورده شدن حاجت
•    جلوگیری از نگاه بد و چشم زخم
•    جلوگیری از خونریزی شدید
•    ایجاد تعادل و هماهنگی در بین ارگان‌های بدن
•    کاهش انرژی‌های منفی و افزایش حس مثبت
•    مفید برای شادابی و آرامش روح

 

تشخیص سنگ عقیق اصل

یکی از سوالات و دغدغه های افرادی که قصد خرید انگشتر عقیق دارند این است که انگشتر عقیق اصل را از کجا تهیه کنیم و راه‌های تشخیص سنگ عقیق اصل از نوع تقلبی آن چیست ؟ با ما همراه باشید تا در خرید انگشتر خود دچار مشکل نشوید. این راه ها و روش های تشخیص عبارتند از:

1-    عقیق اصل آتش نمی‌گیرد و با قرار دادن آن در معرض آتش، انگشتر و سنگ نمی‌سوزد.
2-    انگشتر دارای نگین عقیق را روی شیشه بکشید. عقیق اصل روی شیشه خط و خش می‌اندازد.
3-    انگشتر عقیق را در مقابل نور بگیرید. در این حالت باید اشکالی حباب مانند یا شبیه کندوی زنبور از خود نشان دهد.
4-    با یک وسیله نوک تیز، روی سنگ بکشید. عقیق اصل به راحتی با وسایل نوک تیز، خراشیده نمی‌شود و روی آن خط و خش نمی‌افتد.

ممکن است در هنگام خرید انگشتر عقیق، این نکات را فراموش کنید. بهتر است همیشه برای خرید انگشتر عقیق اصل از یک فروشنده معتبر خرید کنید و ترجیحا برای اصالت محصول ضمانت دریافت کنید.

مزایای خرید انگشتر عقیق از خاص باکس

1-    تضمین کیفیت محصول و اصالت سنگ عقیق
2-    تضمین بهترین و مناسب‌ترین کیفیت
3-    ارسال سریع و تحویل به موقع درب منزل
4-    پشتیبانی قبل و بعد از خرید
5-    تنوع بالای انگشترجات (روزانه حدود ده مدل جدید به سایت اضافه میگردد.)

  • محمد موسوی