اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت.در تلاشیم یک وبلاگ سرحال و سرزنده برای تعامل و تبادلات اطلاعات در مورد موضوعات مربوط به دنیای دیجیتال خصوصا موبایل داشته باشیم و امیدواریم با همکاری مخاطبمان عزیزی همچون شما بتوانیم هر روز بهتر از قبل به این هدف نزدیک شویم. اینجا با نقد و بررسی موبایل و لپ تاپ و دوربین های پر فروش بازار و به چالش کشیدن فروشگاه های اینترنتی و شرایط فروش و عرضه در کشور فضایی ناب و خاص برای مخاطب ایرانی خواهیم ساخت تا همگی با دیدگانی باز و شرایط عالی بتوانند خریدی لذت بخش با اطلاعات کامل داشته باشند.

  • ۰
  • ۰

گوشی شیائومی Mi 11 Lite

گوشی شیائومی Mi 11 Lite که همراه پرچمداران این سری معرفی شد، درواقع یک گوشی مقرون به صرفه و میان رده از خانواده‌ی Mi 11 است. این گوشی هم مانند گوشی‌های دیگر در دو نسخه 4G و 5G معرفی شده است که در سخت افزار با هم تفاوتهایی دارند. شیائومی Mi 11 Lite هم مانند پرچمدار Mi 11 از ویژگی‌های خوبی همچون صفحه نمایش HRR OLED، کیفیت دوربین لذت بخش، عمر باتری طولانی، شارژ سریع و به طور کلی تجربه روان UI برخوردار است.

خوشحالیم که می‌بینیم شیائومی با کمال تفکر ویژگی‌هایی را که بیشترین اهمیت را دارند انتخاب کرده است. این یعنی شما با خرید گوشی Mi 11 Lite یک نمایشگر OLED با اندازه‌ی 6.55 اینچی با پشتیبانی از رنگ 10 بیتی، گواهینامه HDR10 و نرخ تازه سازی 90 هرتز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. همچنین نمونه لمسی 240 هرتز وجود دارد که یکی دیگر از نیازهای یک تجربه روان است.

دوربین سه گانه در پشت این گوشی نیز یادآور Mi 11 است و همان Mi 11 Lite 5G است. یک دوربین با رزولوشن بالا 64 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل فوق عریض و 5 مگاپیکسلی ماکرو است و از انواع حالت‌های عکسبرداری از جمله حالت شب، حالت Pro برای همه دوربین‌ها و حالت های ویدیوی اختصاصی سری Mi 11 مانند Parallel World ، Time Freeze ، Night Mode Timelapse پشتیبانی می‌شوند.

Mi 11 Lite به تراشه Snapdragon 732G متکی است. همان چیزی که ما به عنوان بخشی از Redmi Note 10 Pro تجربه کردیم. این تنها تفاوت قابل توجه با Mi 11 Lite 5G است. مدل 5G هم از Snapdragon 780G 5G SoC قدرتمندتری بهره می‌برد. Mi 11 Lite ممکن است یک گوشی میان رده باشد، اما با این وجود از بلندگوهای استریو، اتصال NFC، اسلات microSD و حتی پورت IR لذت می‌برد و با مشاهده طراحی کلی آن، به نظر می‌رسد نسخه Lite بسیار خوب طراحی شده است. 

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی به پیج مربوطه در سایت سر بزنید.

  • ۰۰/۰۴/۰۹
  • محمد موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی