اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت.در تلاشیم یک وبلاگ سرحال و سرزنده برای تعامل و تبادلات اطلاعات در مورد موضوعات مربوط به دنیای دیجیتال خصوصا موبایل داشته باشیم و امیدواریم با همکاری مخاطبمان عزیزی همچون شما بتوانیم هر روز بهتر از قبل به این هدف نزدیک شویم. اینجا با نقد و بررسی موبایل و لپ تاپ و دوربین های پر فروش بازار و به چالش کشیدن فروشگاه های اینترنتی و شرایط فروش و عرضه در کشور فضایی ناب و خاص برای مخاطب ایرانی خواهیم ساخت تا همگی با دیدگانی باز و شرایط عالی بتوانند خریدی لذت بخش با اطلاعات کامل داشته باشند.

  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی باتری آیفون 5s

باتری اورجینال آیفون 5s یک باتری 1560 میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیم پلیمری است که وظیفه پشتیبانی از این گوشی در حین فعالیت های مختلف را برعهده دارد. در زمان عرضه مدل قبلی این گوشی یعنی آیفون 5، با اینکه طراحی و امکانات گوشی برای کاربران بسیار جذاب بود اما مسئله ای که عدم رضایت مخاطبان برند اپل را به عهده داشت ضعیف بودن باتری و عمر نسبتا کوتاه آن بود. با توجه به این موضوع که ظرفیت 1440 میلی آمپر ساعتی باتری آیفون 5 پاسخگوی نیاز کاربران نبود اولین تغییری که درمورد باتری آیفون 5s مشاهده شد، افزایش ظرفیت باتری در حدود 120 میلی آمپر ساعت و بزرگ تر شدن آن بود میزان این بزرگ شدن در حدود 8 درصد بوده است.

خرید باتری آیفون 5s

از آن جایی که هر دو باتری وظیفه پشتیبانی از یک نمایشگر 4 اینچی با رزولوشن یکسان را به عهده دارند پیش بینی می شود که عملکرد باتری آیفون 5s به نسبت مدل قبلی بهبود مناسبی را داشته باشد. در کنار افزایش ظرفیت، یکی دیگر از اقداماتی که شرکت تولید کننده برای مصرف بهینه شارژ انجام داده است کمک گرفتن از یک پردازنده ی A7 اپل بوده است که باید گفت در زمینه های مختلف عملکرد متفاوتی داشته است. ارتقاء سیستم عامل از IOS 6 به IOS 7 نیز در میزان مصرف شارژ تاثیر گذار بوده و طبق تست های انجام شده، سرعت و روان بودن سیستم عامل جدید کاهش مصرف باتری را به دنبال داشته است. با توجه به تغییرات انجام شده می توان امید داشت که باتری اصلی آیفون 5S پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسل قبل خود داشته است اما در این مدل نیز مانند سنت دیرینه ی گوشی های هوشمند شرکت اپل دسترسی به باتری برای کاربران امکان پذیر نیست و در کلام دیگر باتری این گوشی غیر قابل تعویض است و کاربرانی که استفاده بسیار زیادی از گوشی خود در طول روز می کنند و ممکن است با کمبود شارژ رو به رو شوند باید حتما شارژر خود را به همراه داشته باشند چرا که خرید باتری آیفون 5S اضافی و به همراه داشتن آن چاره ساز نخواهد بود. در این مطلب به بررسی تست های مقاومت باتری انجام شده بر روی باتری آیفون 5s می پردازیم و پیشرفت آن را نسبت به نسل قبلی را مقایسه کرده و جایگاهش را در کنار رقبای هم کلاسش در بازار می سنجیم.

  • ۰۰/۰۷/۱۶
  • محمد موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی