اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت.در تلاشیم یک وبلاگ سرحال و سرزنده برای تعامل و تبادلات اطلاعات در مورد موضوعات مربوط به دنیای دیجیتال خصوصا موبایل داشته باشیم و امیدواریم با همکاری مخاطبمان عزیزی همچون شما بتوانیم هر روز بهتر از قبل به این هدف نزدیک شویم. اینجا با نقد و بررسی موبایل و لپ تاپ و دوربین های پر فروش بازار و به چالش کشیدن فروشگاه های اینترنتی و شرایط فروش و عرضه در کشور فضایی ناب و خاص برای مخاطب ایرانی خواهیم ساخت تا همگی با دیدگانی باز و شرایط عالی بتوانند خریدی لذت بخش با اطلاعات کامل داشته باشند.

  • ۰
  • ۰

هندزفری اپل آیفون

هندزفری آیفون همیشه یک اکسسوری لوکس و درجه یک برای علاقه مندان بوده است. در بازار گوشی های هوشمند هندزفری ها در دسته ی پرفروشترین لوازم جانبی جای دارند و در کنار شرکت های تولید کننده گوشی موبایل که محصولات خود را همراه با هندزفری مناسب آن روانه بازار می کنند، برخی از شرکت‌ها نیز تنها به تولید لوازم جانبی در طرح و مدل‌های مختلف می‌پردازند. در این بازار داغ رقابت، هندزفری آیفون اپل همیشه جزو با کیفیت‌ترین و محبوب ترین هندزفری‌ها بوده و هست. شرکت اپل نه تنها محصولات اصلی خود را با کیفیت بالا تولید می‌کند بلکه با طراحی حساب شده و در عین حال ساده همیشه محصولاتی عرضه کرده که بهترین عملکرد را برای خریداران به ارمغان می‌آورند. به همین جهت است که اگر صاحب یک گوشی آیفون هندزفری خود را گم کند و یا احیانا در عملکرد آن با مشکل روبه رو شود، ترجیح می‌دهد که به جای خرید محصولات متفرقه و ارزان قیمت‌تر با خرید هندزفری اصلی آیفون خیال خود را راحت کند.

در یک نگاه می توان هندزفری اپل را محصولی با ارگونومی عالی، کیفیت بالا در قسمت پخش کننده‌ها و دارای سیم انعطاف پذیر توصیف کرد که تمام این ویژگی ها در کنار هم یک محصول باکیفیت را خلق کرده است. در این مطلب به بررسی انواع مختلف هندزفری های سیمی اپل می‌پردازیم و ویژگی‌های اختصاصی آن را که این هدفون را از محصولات مشابه در بازار متمایز می‌کند بر می‌شمریم. اما توجه داشته باشید که برای استعلام قیمت هندزفری آیفون اپل و خرید آن حتما به فروشگاه‌های معتبری که این محصول را ارائه می‌کنند مراجعه کنید.

بررسی انواع هندزفری اپل

همان طور که می‌دانید پس از ارائه هدفون های بلوتوث اپل بسیاری از افراد تمایل به داشتن این محصولات پیدا کردند و به جهت عملکرد بی نظیر آن‌ها، این محصول فروش بسیار خوبی را در همان ابتدای عرضه برای خود ثبت کرد اما نکته این است که قیمت این ایرپادها بسیار بیشتر از هندزفری سیمی آیفون بود پس همچنان افراد زیادی هستند که تمایل به داشتن یکی از این هدفون های سیمی دارند. 

هندزفری آیفون در تاریخ عرضه‌ی گوشی‌های آیفون در دو مدل کلی به بازار عرضه شد، دسته اول هندزفری هایی هستند که از طریق جک 3.5 میلی متری هدفون به گوشی متصل می شوند و سیمی به طول 1.2 متر دارند. پیشینه استفاده از آن ها از مدل آیفون 5 شروع شد و به جهت طراحی فکر شده و ارگونومی خاصی که داشتند برای چند نسل شرکت آیفون برای مدل‌های جدیدی که به بازار عرضه می‌کرد از همین هدفون استفاده می‌نمود و تا آیفون 6S نیز این روند ادامه داشت. برای بررسی بیشتر و روش های تشخیص هندزفری آیفون کلمه هندزفری آیفون در خاص باکس را گوگل کنید.

  • ۰۰/۱۱/۱۷
  • محمد موسوی

نظرات (۱)

عالی بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی