اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت.در تلاشیم یک وبلاگ سرحال و سرزنده برای تعامل و تبادلات اطلاعات در مورد موضوعات مربوط به دنیای دیجیتال خصوصا موبایل داشته باشیم و امیدواریم با همکاری مخاطبمان عزیزی همچون شما بتوانیم هر روز بهتر از قبل به این هدف نزدیک شویم. اینجا با نقد و بررسی موبایل و لپ تاپ و دوربین های پر فروش بازار و به چالش کشیدن فروشگاه های اینترنتی و شرایط فروش و عرضه در کشور فضایی ناب و خاص برای مخاطب ایرانی خواهیم ساخت تا همگی با دیدگانی باز و شرایط عالی بتوانند خریدی لذت بخش با اطلاعات کامل داشته باشند.

  • ۰
  • ۰

از نظر کیفیت صدا باید بگوییم هندزفری آیفون مدل lightning از کیفیت صدای بسیار خوبی برخوردار است و تفکیک صدای بسیار خوبی دارد. از نظر بلندی و حجم صدا هم این هندزفری در رده‌ی بالایی قرار می‌گیرد و علاقه مندان به صدای بلند به طور حتم از این هندزفری لذت زیادی را خواهند برد. لازم به ذکر است هندزفری لایتنینگ اپل برای سری گوشی های آیفون 7 به بعد استفاده میشود. برای دستیابی به تمام مدل های هندزفری اپل از قدیم تا جدید به صفحه هندزفری ایفون سر بزنید.

هندزفری لایتنینگ ایفون از مدل های محبوب و پرفروش بازار است و برای بسیاری از کاربران استفاده از هندزفری سیم دار به دلیل کیفیت بهتر و قیمت پایین تر نسبت به هندزفری های بی سیم هم رده جذاب تر و دلنشین تر است. با این حال شما عزیزان می توانید برای خرید هندزفری ایفون مدل Lightning به صفحه این محصول بر روی فروشگاه اینترنتی خاص باکس مراجعه کنید.

هندزفری لایتنینگ اصلی آیفون بسیار شیک و باکیفیت طراحی شده است و قرار دادن آن‌ها در گوش نیز بسیار راحت است. به دلیل طراحی منحصر به فرد و سازگار با ارگونومی گوشی انسان در اثر اسفاده طولانی مدت احساس خستگی یا درد نخواهید داشت. استفاده از درایورهای داخلی بسیار باکیفیت باعث شده تا این محصول از کیفیت صدای بسیار بسیار خوبی برخوردار باشد و گوش دادن به موسیقی را برای شما لذت بخش کند. ضمن اینکه هندزفری لایتنینگ ایفون در تماس نیز یکه تاز بوده و با میکروفون درجه یکی که دارد همراه با دکمه کنترل تماس بهترین تجربه از تماس و مکالمه صوتی را به شما هدیه میدهد. قیمت هندزفری آیفون لایتنینگ اصلی با توجه به چنین خصوصیاتی قطعا منصفانه بوده و خرید آن به طور حتم شما را راضی می‌کند.

  • ۰۳/۰۴/۰۶
  • محمد موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی