اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت.در تلاشیم یک وبلاگ سرحال و سرزنده برای تعامل و تبادلات اطلاعات در مورد موضوعات مربوط به دنیای دیجیتال خصوصا موبایل داشته باشیم و امیدواریم با همکاری مخاطبمان عزیزی همچون شما بتوانیم هر روز بهتر از قبل به این هدف نزدیک شویم. اینجا با نقد و بررسی موبایل و لپ تاپ و دوربین های پر فروش بازار و به چالش کشیدن فروشگاه های اینترنتی و شرایط فروش و عرضه در کشور فضایی ناب و خاص برای مخاطب ایرانی خواهیم ساخت تا همگی با دیدگانی باز و شرایط عالی بتوانند خریدی لذت بخش با اطلاعات کامل داشته باشند.

  • ۰
  • ۰

 تاثیر شارژر اصلیA55  بر مدت زمان شارژ آن
حتما به خاطر دارید که در گذشته گوشی های هوشمند باتری با ظرفیت پایین تری داشتند و طبیعتا انتظار می رود نسبت به باتری های بزرگ و حجیم سریع تر به درصد شارژ کامل خود برسند یا به عبارت دیگر باتری های حجیم و با ظرفیت بالا دیرتر از نسل قبل شارژ شوند اما مثل همیشه با پیشرفت تکنولوژی و رویه جدید رشد کمپانی های ساخت تلفن همراه، حتی باتری های با ظرفیت بسیار بالاتر از نسل های قبلی به کمک بهره گیری از فناوری شارژ سریع در مدت زمان بسیار کوتاهی شارژ می شوند و این مدل گوشی های شیائومی نیز از این قائده مستثنی نیست. شاید تا این جای متن اولین سوالی که در ذهن شما شکل می گیرد این است که تاثیر شارژر اصلی A55 بر مدت زمان شارژ آن چگونه است؟
وبسایت های بزرگ جهانی در رابطه با تاثیر شارژر اصلی مقالاتی منتشر کرده اند و سعی کرده اند تا کاربران را از این موضوع باخبر کنند و سطح علم و آگاهی را بالا ببرند. با این حال اصلی ترین و مهم ترین فاکتور و معیار برای خرید شارژر اصلی A55 انتخاب یک فروشگاه معتبر و با سابقه طولانی در این امر است، فروشگاه اینترنتی خاص باکس از جمله وبسایت های معتبر در زمینه شارژر ها است و تمامی کالا ها و محصولات این فروشگاه با گارانتی معتبر شرکتی عرضه می شوند و شما می توانید با آسودگی خاطر اقدام به خرید نمایید.
از دیگر فاکتور های موثر بر مدت زمان شارژ گوشی توان شارژ خروجی آن است. شاید برای شما سوال باشد که شارژر سامسونگ A55 چند وات است؟
ساده ترین و مختصرترین پاسخ برای این سوال 25 وات است. توان خروجی این شارژر روی کاغذ و در نگاه اول 25 وات است که برای جدیدترین میان رده سامسونگ رقم خوبی محسوب می شود و یک سر و گردن بالاتر از بقیه رقبا می باشد. البته بهتر است بدانید صرفا اطلاع از توان شارژر تمام ماجرا نیست. گرچه در مقاله ای جداگانه در سایت خاص باکس اقدام به شرح روش های تشخیص شارژر اصلی شیائومی کرده ایم اما با این حال این توان شارژ در عمل نوسان دارد که ملاک های مختلفی این نوسان را تشکیل می دهد و گاهی اوقات این نوسان مفید است. به عنوان مثال هنگامی که درصد شارژ باتری به مقدار معینی برسد از توان خروجی شارژر کاسته می شود تا به سلامت باتری لطمه ای وارد نشود.

  • ۰۳/۰۴/۲۸
  • محمد موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی