اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت.در تلاشیم یک وبلاگ سرحال و سرزنده برای تعامل و تبادلات اطلاعات در مورد موضوعات مربوط به دنیای دیجیتال خصوصا موبایل داشته باشیم و امیدواریم با همکاری مخاطبمان عزیزی همچون شما بتوانیم هر روز بهتر از قبل به این هدف نزدیک شویم. اینجا با نقد و بررسی موبایل و لپ تاپ و دوربین های پر فروش بازار و به چالش کشیدن فروشگاه های اینترنتی و شرایط فروش و عرضه در کشور فضایی ناب و خاص برای مخاطب ایرانی خواهیم ساخت تا همگی با دیدگانی باز و شرایط عالی بتوانند خریدی لذت بخش با اطلاعات کامل داشته باشند.

  • ۰
  • ۰

شیائومی یکی از بزرگترین و موفق ترین برندهای دنیا در زمینه تولید محصولات الکترونیکی و هوشمند است. این برند در سال 2010 در چین تاسیس شد و از آن زمان تا کنون با تولید محصولات با کیفیت و نوآورانه در این حوزه، جایگاه بالایی را به خود اختصاص داده است. شیائومی در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند، از جمله گوشی هوشمند، لپ تاپ، تبلت، ساعت هوشمند، هدفون، اسپیکر، تلویزیون، دوربین، لوازم خانگی و غیره. یکی از زمینه هایی که شیائومی در آن پیشرفت دارد ساعت های هوشمند است. یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 3 می باشد.
ساعت شیائومی Redmi Watch 3 Active با بدنه‌ای سبک و مقاوم و صفحه نمایش LCD بزرگ و روشن، ظاهری شیک و مدرن دارد. این ساعت هوشمند با بندهای قابل تعویض در رنگ‌های مختلف، به شما امکان می‌دهد تا آن را با هر نوع استایلی ست کنید. طراحی ارگونومیک این ساعت، باعث شده تا در طول روز احساس راحتی کنید و به راحتی بتوانید آن را به مچ دست خود ببندید. ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch Active 3 با سنسورهای پیشرفته خود، به طور مداوم ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، کیفیت خواب و میزان استرس شما را اندازه‌گیری می‌کند. با استفاده از این اطلاعات، می‌توانید به خوبی از وضعیت سلامت خود آگاه شوید و در صورت نیاز، اقدامات لازم را انجام دهید. این ساعت هوشمند از طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های ورزشی پشتیبانی می‌کند، از جمله دویدن، پیاده‌روی، شنا، دوچرخه‌سواری و بسیاری دیگر. با استفاده از ساعت هوشمند Redmi Watch Active 3 می‌توانید عملکرد خود را در هر فعالیت ورزشی تحلیل کنید و به اهداف تناسب اندام خود نزدیک‌تر شوید.

  • ۰۳/۰۵/۲۸
  • محمد موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی