اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت.در تلاشیم یک وبلاگ سرحال و سرزنده برای تعامل و تبادلات اطلاعات در مورد موضوعات مربوط به دنیای دیجیتال خصوصا موبایل داشته باشیم و امیدواریم با همکاری مخاطبمان عزیزی همچون شما بتوانیم هر روز بهتر از قبل به این هدف نزدیک شویم. اینجا با نقد و بررسی موبایل و لپ تاپ و دوربین های پر فروش بازار و به چالش کشیدن فروشگاه های اینترنتی و شرایط فروش و عرضه در کشور فضایی ناب و خاص برای مخاطب ایرانی خواهیم ساخت تا همگی با دیدگانی باز و شرایط عالی بتوانند خریدی لذت بخش با اطلاعات کامل داشته باشند.

  • ۰
  • ۰

سال 2019، سال گوشی های منعطف و تکنولوژی 5G

 

سال 2019 میلادی برای افرادی به تکنولوژی‌های مدرن تلفن همراه هوشمند علاقه‌مند هستند سالی پر از شگفتی و خبرهای جذاب بود؛ گوشی‌­هایی که از 5G پشتیبانی می­‌کنند، تلفن­‌های هوشمند با صفحه‌نمایش‌های منعطف، دوربین­‌هایی با اشکال غیرمعمول نسبت به گذشته (به صورت دوربین‌­های سلفی درون صفحه‌­ای) و سیستم‌­هایی قدرتمندتر از گذشته که از تعداد بیشتری دوربین استفاده می‌کنند، همگی از هیجانات بازار بزرگ و سودآور تلفن­‌های هوشمند بود؛ شاید تا اینجا خواسته­‌های افرادی که به صورت حرفه‌­ای از گوشی­‌های خود برای بازی استفاده می‌­کنند بی‌پاسخ ‌مانده باشد اما با خبر به بازار آمدن محصولاتی با میزان رم دو رقمی، گیمرها هم می­‌توانند در هیجانات بازار سهیم باشند. در ادامه به معرفی محصولات شرکت‌های مطرح تولیدکننده تلفن همراه می‌پردازیم.



غول دیجیتال کره‌ای یعنی شرکت سامسونگ، از رونمایی نخستین گوشی انعطاف‌­پذیر خود با نام Galaxy Fold در آینده‌­ای نزدیک خبر داده است. هرچند تاریخ دقیق معرفی این گوشی هنوز اعلام نشده است اما بنابر اطلاعات بیلبوردهای تبلیغاتی شرکت و سایر منابع احتمالا این تاریخ 20 فوریه خواهد بود. مودم‌­های G5 که اخیرا توسط سامسونگ در محفل­‌های خصوصی معرفی شده است احتمال اینکه سامسونگ در جدیدترین محصولاتش از مودم مذکور استفاده کند را بالا برده است و چه محصولی بهتر از گلکسی اف که قرار است بزودی رونمایی شود. اما این نظر ماست و باید نشست و دید تفکرات مسئولان این کمپانی چه خواهد بود و قصد دارند به چه شکلی این مودم را روانه بازار کنند.

سامسونگ همچنین امسال از سری A جدید خود با نام های A10, A20, A30 و A50 رونمایی کرد در آینده نزدیک A70  و A80 نیز روانه بازار میشوند .

ارزانترین این مدل ها A10

گرانترین آنها با دوربین پاپ آپ که آنهم جزو تکنولوژی های جدید بازار محسوب میشود A80

و خوش فروش ترین آنها سامسونگ گلکسی A50 میباشد.
ادامه در پست های بعدی...

  • ۹۸/۰۵/۰۸
  • محمد موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی