اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت.در تلاشیم یک وبلاگ سرحال و سرزنده برای تعامل و تبادلات اطلاعات در مورد موضوعات مربوط به دنیای دیجیتال خصوصا موبایل داشته باشیم و امیدواریم با همکاری مخاطبمان عزیزی همچون شما بتوانیم هر روز بهتر از قبل به این هدف نزدیک شویم. اینجا با نقد و بررسی موبایل و لپ تاپ و دوربین های پر فروش بازار و به چالش کشیدن فروشگاه های اینترنتی و شرایط فروش و عرضه در کشور فضایی ناب و خاص برای مخاطب ایرانی خواهیم ساخت تا همگی با دیدگانی باز و شرایط عالی بتوانند خریدی لذت بخش با اطلاعات کامل داشته باشند.

  • ۰
  • ۰

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A10

یکی از گوشی هایی که در بالاترین قله لیست گوشی های خوش فروش تا مرز دو میلیون قرار میگیرد گوشی گلکسی A10 سامسونگ می باشد. به جرات می توان گفت اگر قصد خرید یک گوشی تا 2 میلیون را دارید بی بروبرگرد بهترین گزینه روی میز شما باید این گوشی خوش ساخت و همچنین کارآمد با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه باشد.

بهترین گوشی موبایل تا 2 میلیون تومان

گوشی گلکسی A10 در سال 2019 توسط سامسونگ با هدف تامین بازار گوشی های ارزان قیمت معرفی شد. این گوشی به همراه چند مدل دیگر تحت عنوان سری A توانسته در عرض کمتر از چند ماه حسابی جای خود را در بازار پیدا کند و نظر کاربران را جلب نماید. طراحی نوین و نمایشگر قطره ای تمام صفحه و اندازه 6.2 اینچی کشیده، جلوه ای زیبا به این اسمارتفون بخشیده است. علاوه بر ظاهری آراسته، این گوشی با پردازنده 8 هسته ای اگزینوس 7884 و رم 2 گیگی و پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP2 در میان گوشی های هم رده خود فرمانروایی می کند و فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی اش به شما امکان ذخیره اطلاعات زیادی را برای شما فراهم می آورد. اما این پایان کار نیست با قابلیت پشتیبانی از کار حافظه جانبی می توانید تا 512 گیگ فضای ذخیره سازی خود را افزایش دهید. دوربین اصلی آ10 مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی شده و می تواند عکس های قابل قبولی ثبت کند همچنین سنسور دوربین سلفی نیز با اندازه 5 مگاپیکسل نیاز شما را مرتفع خواهد کرد. نمیتوان از دوربین این گوشی انتظار آنچنانی داشت ولی در کلاس رقابتی خود بدون شک باز هم حرفی برای گفتن دارد. باتری این گوشی با ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت می تواند برای یک روز و نیم در اختیار شما باشد و نیاز های شما را برطرف کند. پشتیبانی از نسل 4 شبکه ارتباطی و بلوتوث نسخه 5 و گذشته از این ها اندروید 9 از دیگر قابلیت های این گوشی فوق العاده به شمار می رود.

 

  • ۹۸/۰۶/۲۶
  • محمد موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی