اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت.در تلاشیم یک وبلاگ سرحال و سرزنده برای تعامل و تبادلات اطلاعات در مورد موضوعات مربوط به دنیای دیجیتال خصوصا موبایل داشته باشیم و امیدواریم با همکاری مخاطبمان عزیزی همچون شما بتوانیم هر روز بهتر از قبل به این هدف نزدیک شویم. اینجا با نقد و بررسی موبایل و لپ تاپ و دوربین های پر فروش بازار و به چالش کشیدن فروشگاه های اینترنتی و شرایط فروش و عرضه در کشور فضایی ناب و خاص برای مخاطب ایرانی خواهیم ساخت تا همگی با دیدگانی باز و شرایط عالی بتوانند خریدی لذت بخش با اطلاعات کامل داشته باشند.

  • ۰
  • ۰

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی M11


گوشی سامسونگ M11 یکی دیگر از میان رده های سری M  برند سامسونگ است که به تازگی به بازار عرضه شده است. این روز ها که رقابت بین بهترین گوشی های میان رده داغ است تنوع مدل های متفاوت متناسب با نیاز مشتری میتواند یک مزیت رقابتی عالی باشد که سامسونگ از این نظر از بقیه برند ها قوی تر و بهتر عمل کرده است.ما شاهد عرضه انواع مدل ها در یک سال اخیر از سمت این ابر کمپانی بوده ایم تا جایی که شاید تشخیص تفاوت بعضی مدل ها کمی سخت باشد. در سال گذشته سامسونگ با عرضه مدل m20 و m30 نبض بازار میان رده ها را به تپش انداخته بود و حالا دوباره با یک گوشی جدید به نام گلکسی M11  بازگشته است تا نتایج خوب قبلی را تکرار کند.
سامسونگ M11 مثل مدل های هم خانواده خویش یک گوشی با باتری فوق العاده است. بهتر است بدانید بارزترین ویژگی سری M باتری قدرتمند آنها به نسبت بقیه امکانات و قیمت مناسبشان است. باتری 5000 میلی آمپری منبع تامین انرژش فوق العاده برای این گوشی به حساب می آید که میتواند خیال کاربر را تا حد بسیار زیادی برای استفاده زیاد، وبگردی و یا حتی اجرای بازی های سنگین در طول روز راحت کند.
سامسونگ M11 در حال حاضر در بازار ایران تنوع مشخصات ندارد و با حافظه داخلی 32 گیگ و رم 3 گیگابایتی عرضه شده است. ابعاد صفحه نمایش 6.4 اینچ می باشد و از شبکه ارتباطی 4G پشتیبانی میکند. دوربین های سه گانه سامسونگ گلکسی M11 به ترتیب دارای لنز های 13، 5 و 2 مگا پیکسلی می باشد. در گوشی M11 خوشبختانه حسگر اثر انگشت وجود داشته و در پنل پشت گوشی تعبیه شده است.

گوشی سامسونگ m11 مشخصات کلی این گوشی نیاز یک کاربر معمولی را تا حد زیادی پوشش خواهد داد. خصوصا اگر به دنبال یک گوشی با دوام باتری بالا و عملکرد راضی کننده طی روز هستید این گوشی پیشنهاد بسیار خوبیست.یکی از ویژگی های خوب دیگر سامسونگ m11 صفحه نمایش بزرگ آن است. در واقع اگر به گوشی هایی با ابعاد بزرگ و مشابه فبلت علاقه مندید سامسونگ ام 11 قطعا برای شما هیجان انگیز خواهد بود. اگر علاقه مند هستید تا مشخصات فنی گوشی موبایل جدید سامسونگ یعنی Samsung Galaxy M11 رو با هم دقیق تر بررسی کنیم یا تمایل به خرید گوشی سامسونگ M11 دارید میتوانید به سایت خاص باکس سر بزنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی