اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت.در تلاشیم یک وبلاگ سرحال و سرزنده برای تعامل و تبادلات اطلاعات در مورد موضوعات مربوط به دنیای دیجیتال خصوصا موبایل داشته باشیم و امیدواریم با همکاری مخاطبمان عزیزی همچون شما بتوانیم هر روز بهتر از قبل به این هدف نزدیک شویم. اینجا با نقد و بررسی موبایل و لپ تاپ و دوربین های پر فروش بازار و به چالش کشیدن فروشگاه های اینترنتی و شرایط فروش و عرضه در کشور فضایی ناب و خاص برای مخاطب ایرانی خواهیم ساخت تا همگی با دیدگانی باز و شرایط عالی بتوانند خریدی لذت بخش با اطلاعات کامل داشته باشند.

  • ۰
  • ۰

قطعا گوشی شیائومی Redmi note 10 pro می تواند یک انتخاب شایته و اقتصادی باشد اما چرا ؟ در ادامه توضیح میدهیم !

گوشی Redmi Note 10 Pro به عنوان پرچمدار جدید این کمپانی و بعد از موفقیت بالای آن در فروش Note 9 Pro معرفی شد. برند ردمی با توجه به موفقیت و فروش بالای گوشی‌های خود، راه خود را از شیائومی جدا کرد و تبدیل به برند زیر مجموعه این شرکت شد. با اینکه گوشی ردمی نوت 9 پرو همچنان تولید می‌شود اما کسانی که قصد دارند تا یکی از گوشی های Redmi را تجربه کنند، خرید Redmi Note 10 Pro برای آن‌ها پیشنهاد بسیار خوبی است.

شیائومی صفحه نمایش HRR خود را در قیمتی بسیار مقرون به صرفه در این گوشی قرار داده است. گوشی‌های ردمی نوت 9 پرو 5G و چند مدل از گوشی‌های ردمی K30 دارای صفحه نمایش LCD و 120 هرتز یا حتی 144 هرتزی بودند. همه‌ی کاربران حتی ما انتظار داشتیم که این صفحه نمایش از نوع AMOLED باشد و این مورد دقیقاً در گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro محقق شد.

گوشی ردمی نوت 10 پرو مشخصاتی تقریباً نزدیک به ردمی نوت 9 پرو نسخه 5G در سال گذشته دارد. همانطور که گوشی جدید از یک صفحه نمایش بهتر استفاده کرده است، اما در مقابل پردازنده از Snapdragon 750G 5G به 732G تبدیل شده است. بقیه ویژگی‌ها هم مانند دوربین، باتری، شارژر سریع و بلندگوهای استریو ثابت مانده‌اند.

شاید این گوشی دارای بهترین پردازنده میان‌رده و یا حتی پرچمدار نباشد اما دوربین‌‌هایی که دارد توجه هر فردی را به سمت خود جلب می‌کند. لنز اصلی یک سنسور 108 مگاپیکسلی است که در کنار آن سنور 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار دارد. سایر نکات جالب توجه در این گوشی شامل اسپیکرهای استریو دوگانه است که در بسیاری از پرچم دارن هم به چشم نمی‌خورد. همچنین یک باتری خوب با ظرفیت 5020 میلی‌آمپر همراه با شارژ سریع 33 وات نیز از دیگر ویژگی های جذاب آن به حساب می‌آید. برای بررسی بیشتر و مطالعه نقد و بررسی این میان رده جذاب و همه فن حریف به سایت خاص باکس مراجعه نمایید

  • ۰۰/۰۳/۲۹
  • محمد موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی