اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

اخبار و تازه های دنیای موبایل

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت....

در این بلاگ برای شما از تازه ترین تکنولوژی های تلفن همراه و نقد و بررسی گوشی های موبایل خواهیم نوشت.در تلاشیم یک وبلاگ سرحال و سرزنده برای تعامل و تبادلات اطلاعات در مورد موضوعات مربوط به دنیای دیجیتال خصوصا موبایل داشته باشیم و امیدواریم با همکاری مخاطبمان عزیزی همچون شما بتوانیم هر روز بهتر از قبل به این هدف نزدیک شویم. اینجا با نقد و بررسی موبایل و لپ تاپ و دوربین های پر فروش بازار و به چالش کشیدن فروشگاه های اینترنتی و شرایط فروش و عرضه در کشور فضایی ناب و خاص برای مخاطب ایرانی خواهیم ساخت تا همگی با دیدگانی باز و شرایط عالی بتوانند خریدی لذت بخش با اطلاعات کامل داشته باشند.

۹ مطلب در تیر ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

مدتیست که برند ایرانی داریا با تبلیغات گسترده در کنار کیفیت فوق العاده محبوبیت زیادی را در بازار ایران بدست آورده است، گوشی داریا باند از محصولات این کمپانی است و به همان نسبت که فروش این گوشی زیاد است لوازم جانبی آن مانند گلس Uv داریا باند نیز از موارد مورد تقاضای بازار موبایل کشور است، از دیگر موارد پرفروش نیز قاب سیلیکونی گوشی داریا باند است که در رنگ های متنوع با کیفیت بالا عرضه می شود.

یکی از شایع ترین مباحث در زمینه گارد سیلیکونی گوشی داریا باند جنس آن است که اصطلاحا در دو دسته سیلیکون اصلی و غیر اصلی طبقه بندی می شوند اما این موضوع برای قاب سیلیکونی داریا باند کمتر صدق می کند چرا که در بازار حال حاضر کشور و شرایط حاکم بر برند های ایرانی تنوع کیفیتی لوازم جانبی آن کمتر است با این حال اگر قصد خرید قاب سیلیکونی گوشی داریا باند را دارید می توانید جهت دریافت مشاوره و راهنمایی های مربوطه با شماره های پشتیبانی وبسایت تماس بگیرید.

  • محمد موسوی
  • ۰
  • ۰

 تاثیر شارژر اصلیA55  بر مدت زمان شارژ آن
حتما به خاطر دارید که در گذشته گوشی های هوشمند باتری با ظرفیت پایین تری داشتند و طبیعتا انتظار می رود نسبت به باتری های بزرگ و حجیم سریع تر به درصد شارژ کامل خود برسند یا به عبارت دیگر باتری های حجیم و با ظرفیت بالا دیرتر از نسل قبل شارژ شوند اما مثل همیشه با پیشرفت تکنولوژی و رویه جدید رشد کمپانی های ساخت تلفن همراه، حتی باتری های با ظرفیت بسیار بالاتر از نسل های قبلی به کمک بهره گیری از فناوری شارژ سریع در مدت زمان بسیار کوتاهی شارژ می شوند و این مدل گوشی های شیائومی نیز از این قائده مستثنی نیست. شاید تا این جای متن اولین سوالی که در ذهن شما شکل می گیرد این است که تاثیر شارژر اصلی A55 بر مدت زمان شارژ آن چگونه است؟
وبسایت های بزرگ جهانی در رابطه با تاثیر شارژر اصلی مقالاتی منتشر کرده اند و سعی کرده اند تا کاربران را از این موضوع باخبر کنند و سطح علم و آگاهی را بالا ببرند. با این حال اصلی ترین و مهم ترین فاکتور و معیار برای خرید شارژر اصلی A55 انتخاب یک فروشگاه معتبر و با سابقه طولانی در این امر است، فروشگاه اینترنتی خاص باکس از جمله وبسایت های معتبر در زمینه شارژر ها است و تمامی کالا ها و محصولات این فروشگاه با گارانتی معتبر شرکتی عرضه می شوند و شما می توانید با آسودگی خاطر اقدام به خرید نمایید.
از دیگر فاکتور های موثر بر مدت زمان شارژ گوشی توان شارژ خروجی آن است. شاید برای شما سوال باشد که شارژر سامسونگ A55 چند وات است؟
ساده ترین و مختصرترین پاسخ برای این سوال 25 وات است. توان خروجی این شارژر روی کاغذ و در نگاه اول 25 وات است که برای جدیدترین میان رده سامسونگ رقم خوبی محسوب می شود و یک سر و گردن بالاتر از بقیه رقبا می باشد. البته بهتر است بدانید صرفا اطلاع از توان شارژر تمام ماجرا نیست. گرچه در مقاله ای جداگانه در سایت خاص باکس اقدام به شرح روش های تشخیص شارژر اصلی شیائومی کرده ایم اما با این حال این توان شارژ در عمل نوسان دارد که ملاک های مختلفی این نوسان را تشکیل می دهد و گاهی اوقات این نوسان مفید است. به عنوان مثال هنگامی که درصد شارژ باتری به مقدار معینی برسد از توان خروجی شارژر کاسته می شود تا به سلامت باتری لطمه ای وارد نشود.

  • محمد موسوی
  • ۰
  • ۰

گوشی اوتل F05 با توجه به مشخصات قیمت بسیار ارزنده ای دارد و پتانسیل قرار گرفتن در لیست بهترین گوشی های دکمه ای را دارد. این تلفن همراه می تواند برای افرادی که به دنبال گوشی دوم هستند گزینه مناسبی باشد، به عنوان مثال کسانی که شغلشان به گونه ای است که نیاز به تماس زیادی در طول روز دارند یا کسانی که به دنبال یک تلفن همراه جمع و جور هستند می توانند اقدام به خرید گوشی اوتل F05 نمایند. همچنین سالمندان و کودکان نیز نیاز به چنین چیزی خواهند داشت و برای آنان کاربردی خواهد بود.

گوشی اوتل F05 در فروشگاه اینترنتی خاص باکس با گارانتی معتبر شرکتی عرضه می شود و شما عزیزان می توانید نسبت به خرید گوشی اوتل F05 اقدام نمایید.

  • محمد موسوی
  • ۰
  • ۰

گوشی اوتل F06 با توجه به مشخصات قیمت بسیار ارزنده ای دارد و پتانسیل قرار گرفتن در لیست بهترین گوشی های دکمه ای را دارد. این تلفن همراه می تواند برای افرادی که به دنبال گوشی دوم هستند گزینه مناسبی باشد، به عنوان مثال کسانی که شغلشان به گونه ای است که نیاز به تماس زیادی در طول روز دارند یا کسانی که به دنبال یک تلفن همراه جمع و جور هستند می توانند اقدام به خرید گوشی اوتل F06 نمایند. همچنین سالمندان و کودکان نیز نیاز به چنین چیزی خواهند داشت و برای آنان کاربردی خواهد بود.

گوشی اوتل F06 در فروشگاه اینترنتی خاص باکس با گارانتی معتبر شرکتی عرضه می شود و شما عزیزان می توانید نسبت به خرید گوشی اوتل F06 اقدام نمایید.

 

  • محمد موسوی
  • ۱
  • ۰

شارژر نوت 13 پرو پلاس چند وات است؟

حتما به خاطر دارید که در گذشته گوشی های هوشمند باتری با ظرفیت پایین تری داشتند و طبیعتا انتظار می رود نسبت به باتری های بزرگ و حجیم سریع تر به درصد شارژ کامل خود برسند یا به عبارت دیگر باتری های حجیم و با ظرفیت بالا دیرتر از نسل قبل شارژ شوند اما مثل همیشه با پیشرفت تکنولوژی و رویه جدید رشد کمپانی های ساخت تلفن همراه، حتی باتری های با ظرفیت بسیار بالاتر از نسل های قبلی به کمک بهره گیری از فناوری شارژ سریع در مدت زمان بسیار کوتاهی شارژ می شوند و این مدل گوشی های شیائومی نیز از این قائده مستثنی نیست. شاید تا این جای متن اولین سوالی که در ذهن شما شکل می گیرد این است که شارژر شیائومی نوت 13 پرو پلاس چند وات است؟
مختصر ترین و ساده ترین پاسخ برای این سوال؛ 120 وات است! توان خروجی این شارژر روی کاغذ و در نگاه اول 120 وات است که برای جدیدترین میان رده شیائومی رقم بسیار خوبی محسوب می شود و یک سر و گردن بالاتر از بقیه رقبا می باشد.
البته بهتر است بدانید صرفا اطلاع از توان شارژر تمام ماجرا نیست. گرچه در مقاله ای جداگانه در سایت خاص باکس اقدام به شرح روش های تشخیص شارژر اصلی شیائومی کرده ایم اما با این حال اولین و مهم ترین فاکتور و معیار برای خزید شارژر نوت 13 پرو پلاس می تواند انتخاب فروشگاه مورد اعتماد با سابقه طولانی باشد. فروشگاه اینترنتی خاص باکس با 8 سال سابقه فروش اینترنتی و 5 سال سابقه در ترب و دارا بودن بیش از 5 مجوز از تمام سازمان ها و ارگان های مربوطه، مثل سازمان صنعت، معدن و تجارت ، دارا بودن اینماد دو ستاره و دارا بودن جواز کسب از اتحادیه کسب و کارهای مجازی تضمین میکند کالای شما اصلی و با ضمانت بی قید و شرط باشد. خاص باکس سابقه طولانی در فروش گوشی موبایل و لوازم جانبی به خصوص شارژر گوشی داشته و تمامی کالاهای این فروشگاه با گارانتی های معتبر شرکتی بلند مدت و تضمین اصالت و سلامت کالا عرضه می شود.
برگردیم به همان سوال اول، شارژر شیائومی نوت 13 پرو پلاس چند وات است؟ یا حداکثر توان خروجی شارژر نوت 13 پرو پلاس چقدر است؟
جواب ساده است " 120 وات ".
ناگفته نماند که این توان شارژ در عمل نوسان دارد که ملاک های مختلفی این نوسان را تشکیل می دهد و گاهی اوقات این نوسان مفید است. به عنوان مثال هنگامی که درصد شارژ باتری به مقدار معینی برسد از توان خروجی شارژر کاسته می شود تا به سلامت باتری لطمه ای وارد نشود. در نهایت اگر برای شما هم سوال است که شارژر نوت 13 پرو پلاس چند وات است با خواندن این مقاله می توانید به پاسخ سوال خود دست یابید.

 

  • محمد موسوی
  • ۰
  • ۰

شارژر نوت 13 پرو چند وات است؟

حتما به خاطر دارید که در گذشته گوشی های هوشمند باتری با ظرفیت پایین تری داشتند و طبیعتا انتظار می رود نسبت به باتری های بزرگ و حجیم سریع تر به درصد شارژ کامل خود برسند یا به عبارت دیگر باتری های حجیم و با ظرفیت بالا دیرتر از نسل قبل شارژ شوند اما مثل همیشه با پیشرفت تکنولوژی و رویه جدید رشد کمپانی های ساخت تلفن همراه، حتی باتری های با ظرفیت بسیار بالاتر از نسل های قبلی به کمک بهره گیری از فناوری شارژ سریع در مدت زمان بسیار کوتاهی شارژ می شوند و این مدل گوشی های شیائومی نیز از این قائده مستثنی نیست. شاید تا این جای متن اولین سوالی که در ذهن شما شکل می گیرد این است که شارژر نوت 13 پرو چند وات است؟
شارژر شیائومی نوت 13 پرو 67 وات است. یعنی توان خروجی این آداپتور 67 وات میباشد. در میان جدید ترین گوشی های میان رده شیائومی سری نوت، شیائومی نوت 13 پرو با شارژر 67 وات معرفی شده است.
البته بهتر است بدانید صرفا اطلاع از توان شارژر تمام ماجرا نیست. گرچه در مقاله ای جداگانه در سایت خاص باکس اقدام به شرح روش های تشخیص شارژر اصلی شیائومی کرده ایم اما با این حال اولین و مهم ترین فاکتور و معیار برای خرید شارژر اصلی 67 وات شیائومی میتواند انتخاب فروشگاه مورد اعتماد با سابقه طولانی باشد. فروشگاه اینترنتی خاص باکس با 8 سال سابقه فروش اینترنتی و 5 سال سابقه در ترب و دارا بودن بیش از 5 مجوز از تمام سازمان ها و ارگان های مربوطه، مثل سازمان صنعت، معدن و تجارت ، دارا بودن اینماد دو ستاره و دارا بودن جواز کسب از اتحادیه کسب و کارهای مجازی تضمین میکند کالای شما اصلی و با ضمانت بی قید و شرط باشد. خاص باکس سابقه طولانی در فروش گوشی موبایل و لوازم جانبی به خصوص شارژر گوشی داشته و تمامی کالاهای این فروشگاه با گارانتی های معتبر شرکتی بلند مدت و تضمین اصالت و سلامت کالا عرضه می شود.
برگردیم به همان سوال اول، شارژر شیائومی نوت 13 پرو چند وات است ؟ یا حداکثر توان خروجی شارژر نوت 13 پرو چقدر است ؟
جواب ساده است " 67 وات "
و این یعنی گوشی مورد نظر برای دریافت همین مقدار جریان الکتریکی ساخته و بهینه شده است.این توان شارژر با توجه به درصد سلامت و دمای باتری، نوع کابل مورد استفاده و نوع آداپتور مورد استفاده بهترین و بهینه ترین حالت ممکن است. به عنوان مثال طبق الگوریتم تعیین شده برای این شارژر در صورتی که درصد شارژ باتری به حد مشخصی برسد توان خروجی شارژر کاهش پیدا می کند تا از آسیب به باتری گوشی و افزایش دمای آن جلوگیری شود و عمر باتری کاهش پیدا نکند. پس به هیچ وجه از شارژر های قدیمی و با توان کمتر یا شارژر هایی با توان بیشتر استفاده نکنید.
در نهایت اگر برای شما هم سوال است که شارژر نوت 13 پرو چند وات است با خواندن این مقاله می توانید به پاسخ سوال خود دست یابید.

 

  • محمد موسوی
  • ۰
  • ۰

از نظر کیفیت صدا باید بگوییم هندزفری آیفون مدل lightning از کیفیت صدای بسیار خوبی برخوردار است و تفکیک صدای بسیار خوبی دارد. از نظر بلندی و حجم صدا هم این هندزفری در رده‌ی بالایی قرار می‌گیرد و علاقه مندان به صدای بلند به طور حتم از این هندزفری لذت زیادی را خواهند برد. لازم به ذکر است هندزفری لایتنینگ اپل برای سری گوشی های آیفون 7 به بعد استفاده میشود. برای دستیابی به تمام مدل های هندزفری اپل از قدیم تا جدید به صفحه هندزفری ایفون سر بزنید.

هندزفری لایتنینگ ایفون از مدل های محبوب و پرفروش بازار است و برای بسیاری از کاربران استفاده از هندزفری سیم دار به دلیل کیفیت بهتر و قیمت پایین تر نسبت به هندزفری های بی سیم هم رده جذاب تر و دلنشین تر است. با این حال شما عزیزان می توانید برای خرید هندزفری ایفون مدل Lightning به صفحه این محصول بر روی فروشگاه اینترنتی خاص باکس مراجعه کنید.

هندزفری لایتنینگ اصلی آیفون بسیار شیک و باکیفیت طراحی شده است و قرار دادن آن‌ها در گوش نیز بسیار راحت است. به دلیل طراحی منحصر به فرد و سازگار با ارگونومی گوشی انسان در اثر اسفاده طولانی مدت احساس خستگی یا درد نخواهید داشت. استفاده از درایورهای داخلی بسیار باکیفیت باعث شده تا این محصول از کیفیت صدای بسیار بسیار خوبی برخوردار باشد و گوش دادن به موسیقی را برای شما لذت بخش کند. ضمن اینکه هندزفری لایتنینگ ایفون در تماس نیز یکه تاز بوده و با میکروفون درجه یکی که دارد همراه با دکمه کنترل تماس بهترین تجربه از تماس و مکالمه صوتی را به شما هدیه میدهد. قیمت هندزفری آیفون لایتنینگ اصلی با توجه به چنین خصوصیاتی قطعا منصفانه بوده و خرید آن به طور حتم شما را راضی می‌کند.

  • محمد موسوی
  • ۱
  • ۰

هندزفری آیفون 11 مدل EarPods از هندزفری‌های سیمی شرکت Apple است که همراه گوشی های iphone این شرکت به فروش می‌رسد. البته بعد از حذف جک 3.5 میلی متری توسط کمپانی اپل در سری گوشی های جدید آیفون ( از آیفون 7 به بالا )، هندزفری های با درگاه جک 3.5 میلی متری جای خود را به نسل جدید یعنی هندزفری آیفون با درگاه لایتنینگ دادند.

هندزفری آیفون 11 اورجینال دارای کیفیت بسیار بالایی در ساخت و البته پخش صدا می‌باشد. برخلاف هندزفری‌های دیگر، طراحی EarPods به گونه‌ای است که با ارگونومی گوش انسان کاملا سازگار است که باعث راحتی بیشتر استفاده از  آن‌ها نسبت به هر هدفون یا هندزفری دیگری میباشد. گرچه باید اعتراف کرد این موضوع یک امر سلیقه ای بوده و همچنان هستند افرادی که هندزفری هایی با سری لاستیکی یا سیلیکونی را به این مدل ها ترجیح میدهند. جالب است بدانید وزن کم این محصول باعث می‌شود تا در استفاده طولانی مدت هیچگونه احساس خستگی یا درد در گوش‌های خود حس نکنید. هندزفری اصلی ایفون 11 در فروشگاه اینترنتی خاص باکس موجود است و شما عزیزان می توانید نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

  • محمد موسوی
  • ۰
  • ۰

شیائومی با ارائه گوشی شیائومی ردمی نوت 13 پرو 5G به عنوان جدیدترین عضو خانواده Redmi Note، با وعده ارائه مشخصات و عملکردی فراتر از حد انتظار در رده قیمتی خود، پا به عرصه رقابت گذاشته است. این کمپانی چینی گوشی هوشمند میان‌رده با دوربین 200 مگاپیکسلی، نمایشگری AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و چیپست قدرتمند Dimensity 7200-Ultra را به تازگی عرضه کرده است. اما آیا این گوشی واقعاً می‌تواند عنوان "شاهزاده جدید میان‌رده‌ها" را به خود اختصاص دهد؟ در این معرفی به تمام جوانب گوشی ردمی نوت 13 پرو 5G می‌پردازیم و نقاط قوت و ضعف آن را به طور کامل مورد واکاوی قرار می‌دهیم. البته نقطه تمایز این مدل رام گلوبال با رم 16 و حافظه 512 می باشد که باعث شده تا خیل عظیمی از کاربران به این گوشی متمایل شوند. قیمت گوشی ردمی نوت 13 پرو نیز در حال حاضر به مقدار قابل قبولی رسیده است.

این گوشی از شارژ سریع 67 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه در وبسایت خاص باکس فست شارژر شیائومی Note 13 Pro موجود می باشد که شما عزیزان می توانید نسبت به تهیه آن اقدام نمایید. گوشی شیائومی ردمی نوت 13 پرو در مقام یک میان رده بسیار قوی عمل کرده است و دوربین 200 مگاپیکسلی را می توان از نقاط قوت این گوشی به حساب آورد که تمایز آن را نسبت به هم رده های خود نشان می دهد. خوشبختانه قیمت این گوشی نیز مناسب است و مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 13 پرو 5G به گونه ای است که در دسته بهترین گوشی های شیائومی جای می گیرد.

  • محمد موسوی